zaterdag 27 september 2008

Portretfoto van Marisa

Vlak voor m'n bevalling heb ik foto's gemaakt van Koen en Lianne bij ons in de tuin. Deze foto's wil ik ophangen bij m'n scraptafel, maar Marisa mag daar natuurlijk ook niet ontbreken.Vandaag heb ik van haar ook foto's gemaakt op dat zelfde plekje in de tuin zodat de foto's qua achtergrond gelijk zijn, wel zo rustig als het in de kamer hangt. Marisa begon al weer aardig moet te worden, erg veel tijd om een mooi plaatje te schieten kreeg ik daardoor niet. Deze foto vind ik zelf de mooiste die er tussen zit:

Onze wakkere tante is al weer bijna 5 weekjes oud, ze is nog steeds zo tevreden en rusig, we genieten dan ook nog steeds vreselijk veel van haar.

3 opmerkingen:

Jola zei

Oh wat is het toch een schatje!

* Daniƫlle * zei

Wat een liefje!
En wat heeft ze veel haar!

Anneke Wijers zei

Wat een mooi kindje, Margret. Ik zie dat ze haar hoofd al optilt.