donderdag 4 september 2008

De eerste LO voor Marisa

De eerste LO voor Marisa is gemaakt!
Het wordt ook de eerste pagina in haar album, de LO is dan ook met haar geboortekaartje en de eerste foto waar Marisa netjes aangekleed is.



Ik heb de kleuren gebruikt van het geboortekaartje. Wit cardstock van DCWV, rand bewerkt met chalk, ook chalk achter de titel, titel is gemaakt met QK Marisa alfabet (Ja, marisa heeft haar eigen QK alfabet :).) Journaling geprint in de groene kleur van het kaartje. Verder niets toegevoegd zodat de focus echt op het kaartje en de foto gericht blijft. Marisa heeft van DCWV een album waar de LO's voor haar in kunnen; Nana's Kids. Mijn broer heeft dat cadeau gedaan in de kraammand, daar waren wij (ik) natuurlijk heel blij mee. Erg leuk ook dat hij dat helemaal zelf had bedacht en uitgezocht.

5 opmerkingen:

* Daniƫlle * zei

Jeetje, wat ben je vlot! Marisa is nog maar zo jong en je bent alweer aan de scrap! Mooie LO, clean&simple. En wat leuk dat je dat lettertype hebt van QK zeg!

Groetjes,
Daniƫlle

Hanneke zei

Zo, alweer aan de scrap? Leuk hoor en een heel mooi Lo tje is het geworden!

Unknown zei

Hihi leuk he, een cadeau krijgen dat je zelf hebt uigezocht hihi
Vind hem erg leuk geworden!

Jola zei

Nou,petje af hoor.De kleine meid is er nog maar net, en je bent alweer aan de scrap.
Mooi LO!

Anneke Wijers zei

Ik had ergens anders ook al gereageerd. Maar berichtjes op je Blog zijn ook wel heel leuk (vind ik zelf altijd) vandaar dat ik het hier nog eens dunnetjes over doe. Je bent al snel weer op de been c.q. aan de scrap, zeg.
Leuk dat je het geboortekaartje hebt gebruikt. Mooie LO.