zondag 1 augustus 2010

Kaartjes voor Oma gemaakt.

Oma is vorige week zaterdag 91 jaar geworden. Ze heeft alles al en weet niets te vragen. Ze is al blij als je komt. Het huis staat dan ook vol met bossen bloemen als ze jarig is geweest. Aangezien ze graag een kaartje verstuurd vind ze het dan altijd leuk als ze wat zelfgemaakte kaarten krijgt. Al een paar jaar zorg ik er dan ook voor dat ze er een aantal van mij krijgt ipv een ander cadeautje. Zo ook dit jaar. Nu zijn wij pas een week later op verjaardag gegaan ivm onze vakantie maar de kaartjes zijn inmiddels gegeven.
Een kleine greep uit de stapel die ik gemaakt heb:

Naar een kaartje van Kristina Werner

Ook deze lekker rustig gehouden.
Meer basic lukt volgens mij niet ;)

3 opmerkingen:

marja zei

wat een leuk idee om dit als kadootje voor haar verjaardag te geven! maak ook af en toe wel eens een kaartje voor mijn opa en oma op verzoek ;-)
hele mooie kaartjes ook!

marja zei

wat een leuk idee om dit als kadootje te geven! en wat een leuke kaartjes!

Anneke Wijers zei

Leuke kleurige kaarten!
Ik vind dat rustige zelf wel mooi!