dinsdag 26 januari 2010

Valentijns kaartje

Het was alweer tijd om een sketch te plaatsen op het scrapwareforum. Dit is mijn uitwerking van de sketch.
Ik had een sketch geplaatst met een stempel, maar ik ben gewoon niet zo van het stempelen en inkleuren, ik heb dan ook niet echt de benodigde uitgebreide collectie inkt/ potloden/ stiften daarvoor. Al naar gelang m'n kaart vorderde werd het al duidelijker - er komt geen stempel op!
Het is een valentijnskaart geworden, zal hubbie er blij van worden ??? Eigenlijk doen wij nooit aan valentijnsdag, ben benieuwd ;)




groetjes,

2 opmerkingen:

Hetty zei

Wauw ik vind hem schitterend en daar hoeft zeker geen stempelplaatje op, nou als hij daar niet blij mee is weet ik het niet

gr hetty

Anneke Wijers zei

Goed zo! Lekker niet aan Valentijnsdag doen; dat is alleen goed voor de commercie!!!
Maar deze mooie kaart zal je Valentijntje echt leuk vinden, zeker weten!!!