dinsdag 5 januari 2010

Kaart van online crop 22 december bij scrapware.

Voor de kerst nog een online kaartencrop gedaan bij scrapware.
Vooralsnog had ik mezelf geen tijd gegund om mijn uitwerking te plaatsen.
Vanmorgen zag ik bij scrapsite dezelfde sketch staan voor de online crop daar van gisteravond.
Dit is mijn uitwerking:

Dit is de sketch:


Momenteel komt er niet zo veel scrap uit mijn handen, vandaag eerst maar een trui genaaid voor Koen. Met deze kou is dat wel welkom. Eigenlijk draagt hij nooit geen truien, hij is zelf een kacheltje, maar nu leek hem dat toch wel fijn.


Groetjes,

2 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een mooi kaartje, ja ik zag die sketch ook op scrapsite en heb hem opgeslagen.

gr hetty

Milnie zei

Vind het een ontzettend mooie kaart Margret! je hebt prachtige zachte kleurtjes gebruikt, hou ik wel van!

liefs