maandag 21 december 2009

Sterren van groep1/2a

Na een hele drukke tijd weer wat gescrapt voor het album van Koen.
Het was tijd om nieuwe foto's te bestellen, maar ook daar kwam ik niet aan toe.
Gelukkig had ik nog een oude schoolfoto van Koen liggen. Ik had echt zin om er mee aan de gang te gaan.
De foto had ik al bij de sketch bedacht van 8 December bij scrapware. Tja,....tijd gebrek maakte dat de LO niet eerder is gemaakt als gisteravond en vanochtend heb ik er de laatste hand nog aan gelegd. Eindelijk weer eens, wat kan dat dan toch een heerlijk gevoel geven :)
Alhoewel ik in de tussentijd niet helemaal niets heb gedaan want er zijn ook wat kerstkaartjes gemaakt zowel zelf als met de kinderen, die zijn ondertussen allemaal op de post.




3 opmerkingen:

Tineke zei

Wat een geweldig leuke lo is dat geworden. Heb voor de kinderen ook een boek gescrapt, maar had altijd moeite met de klassefoto's, dit is geweldig geworden.

Hetty zei

Wauuuuw wat een schitterende l.o. echt super hoor

gr hetty

Anneke Wijers zei

Leuk Margret,
hele andere kleuren dan ik van jou gewend ben.
Daardoor juist zo verrassend!