maandag 8 juni 2009

Mini boekje van de FU-FU-Funicular workshop van Jen Starr op de scrap a ganza 2007

JA....het is echt waar, ik heb een mini boekje afgemaakt uit 2007...
Tís dus al even geleden dat de basis van het boekje gelegd is. Nooit had ik er de juiste foto's voor, inspiratie voor of was ik druk met LO's maken voor de fotoalbums.

Tijdens het pinkster weekend hadden de kids veel plezier in het zwembad in de tuin. Ik dacht; nu moet ik m'n kans pakken en foto's maken om een miniboekje mee te maken.

Het schoonmaak / opruim virus waard namelijk rond hier in huis aangezien ik de hele benedenverdieping leeg moet ruimen als de vloer onder handen genomen gaat worden.
Zo ook m'n scrapplek...en wat is er nu plezieriger opruimen en straks weer opnieuw inrichten als er geen halve projecten meer liggen.
Nog één project te gaan, m'n verjaardagkalender op een canvas. Op één of andere manier weet ik nog niet hoe ik dat nou ga aanpakken, al meerdere ideëen zijn de revu gepasseerd maar het kan er ook zomaar heel anders uit komen te zien.

Hier het mini boekje:


Groetjes

1 opmerking:

Anneke Wijers zei

Hahahahaha, nou je kent het gezegde:
Beter laat dan nooit toch?
Dat lijkt me hier op z'n plaats.
Maar eerlijk is eerlijk: het is een super albumpje geworden.
Prachtige kleuren en technieken!