zondag 11 januari 2009

Schaatsen

Ik ben vandaag en gisteren toch maar gaan schaatsen
Vroeger altijd zoveel pret gehad op het ijs, dat kan ik mijn kinderen toch niet ontnemen omdat ik niet meer durf te schaatsen.
Dus toch maar een paar schaatsen gehaald voor Koen en Lianne en zelf de kunstrijders ondergebonden. We hebben heerlijk geschaats en wat leren kinderen dan toch ook snel...hoewel het nog lang geen volleerde schaatsers zijn vind ik dat ze het er goed vanaf hebben gebracht zo voor de eerste keer! Ik heb er in ieder geval van genoten en zeker geen spijt dat ik het ijs ben opgegaan. Zelfs Marisa is meegegaan op het ijs met de wandelwagen en al!


Dit is een foto van gisteren, er zijn er vandaag ook heel wat gemaakt, maar die moet ik nog krijgen van m'n zus en moeder, die waren de foto's aan het nemen nl.
Levert weer leuk scrapmateriaal op ;)
groetjes

3 opmerkingen:

Jola zei

Oh wat leuk Margret!Is echt een beetje jeugdsentiment,hé? Ik was vroeger ook niet van het ijs af te slaan.

nora zei

Leuke foto Margret!!Groetjes Nora

* Daniëlle * zei

Leuk, allemaal van die schaatsfoto's overal.