zondag 28 december 2008

Mijn Vader

Ik heb een week of twee terug een LO gemaakt over mijn vader.
Ik zie nu alleen dat ik een fout in de journaling heb laten sluipen...
Mijn vader is vanaf mijn tweede jaar begonnen met zijn eigen schildersbedrijf en niet zoals in de journaling staat als schilder.
Mijn vader is echt nog van de oude stempel en schilderd dus zoveel mogelijk met kwast en niet met de roller eenvoudigweg omdat dat veel mooier en strakker verft. Hij is daarom ook een zeer gewaardeerd schilder, zowel door zijn klanten als door de schildersopleiding. Ook doet mijn vader nog alles wat er bij komt kijken dus het schilderwerk, de wanden en ook het glaswerk.
Tja je leest het al, ik ben trots op mijn vader en de manier waarop hij het bedrijf runt.
Hier mijn lootje:



Groetjes

3 opmerkingen:

* Daniƫlle * zei

Mooie, stijlvolle LO! Leuke foto van je vader.

Ageeth zei

Wow wat leuk geworden.

Anneke Wijers zei

Dat is een hele mooie LO!!!
Wat vindt hij er van?
Hij zal vast en zeker ook trots zijn op jou!