maandag 22 december 2008

Een koffer gewonnen!

Afgelopen vrijdag kreeg ik een telefoontje dat ik gewonnen heb met de prijsvraag van Toerkoop reisburo Zonvaart; een koffer met inhoud. Op de kerstmarkt een week eerder stonden ze daar op de markt met een prijsvraag, meegedaan en dus nog gewonnen ook!
Er moesten een aantal vragen beantwoord worden en het gewicht van de koffer met inhoud geraden worden. Ik had al mijn vragen goed en zat het dichtste bij met het gewicht. ik had 15 kg opgeschreven en het was 14,9kg. Vandaag mocht ik m'n prijs op komen halen op het reisburo. Dit is hem:


Mooie koffer en een leuke inhoud, de kinderen zijn al druk de spulletjes aan het verdelen :)

groetjes

3 opmerkingen:

Dilly zei

Wauw dat is een mooie koffer Margret, helemaal mijn kleur ook hoor!
Veel plezier ermee.

Anneke Wijers zei

Wat leuk, Margret!
En een leuke kleur.
Persoonlijk ben ik helemaal weg van roze.
Veel plezier ermee!

Ans Brunsman-Hagens zei

Nou wat super gaaf zeg!! Daar kun je mooi gebruik van maken als je met vakantie gaat of zo....
Super!!