woensdag 31 december 2008

December wedstrijd Scrapsite en LO-tje

Deze maand is het me op de valreep nog gelukt een LO te maken voor de decemberwedstrijd van scrapsite. Deze wedstrijd was een echte uitdaging voor mij. De opdracht is werk met chipboard en dat gebruik ik dus maar heel erg weinig.
Het resultaat is wel heel leuk geworden vind ik zelf.

Verder heb ik na een tijdje niet gescrapt te hebben met al die drukke dagen en m'n vermoeidheid nog een LO-tje gescrapt voor Lianne. Deze is vrij simpel gemaakt met papier wat al heel wat van de LO bepaald, soms is dat wel makkelijk ;) rolt er tenminste nog eens wat uit je handen.


Rest mij nog iedereen een goede jaarwisseling te wensen en natuurlijk een heel goed, gezond en inspiratievol jaar te wensen.
Groetjes

3 opmerkingen:

Anneke Wijers zei

Aaaaah, die is leuk.
Leuke kleurtjes, leuke foto's..,
Gewoon helemaal leuk!

Ageeth zei

Die is zeker superleuk geworden ! Lekker roze, nu kan het nog :-)
Ook een heel goed 2009 van mij !!

Unknown zei

Wat een lieve lo!

Nog bedankt voor je kerstkaartje, vond hem super! Zo leuk dat ik hem gelift heb, maar die zie je binnenkort wel als de rust weer in de tent is :P