woensdag 20 augustus 2008

Landgoed Hoenderdaell

Bij ons is sinds vorige week het landgoed Hoenderdaell geopend. Aangezien er wat betreft m'n zwangerschap/geboorte baby nog niets te beleven valt ben ik vanmiddag met de kinderen naar Hoenderdaell gegaan om te wandelen, naar de kinderboerderij / fazanterie / tropische tuin met dieren etc. gegaan. Dit was de moeite meer dan waard, heel mooie plek voor fotografie en zo natuurlijk ook voor leuke scrapable foto's. De ideeën spoken al weer rond in mijn hoofd. Al met al een heerlijk middagje gehad met de kids en oma. voor de geïnteresseerden: http://www.landgoedhoenderdaell.nl/

Ik heb vanmiddag al wat foto's gemaakt toen we daar waren:

Uiteraard wil ik voor het fotograferen nog wel een keer zonder kinderen daar heen gaan zodat ik er rustig de tijd voor kan nemen i.p.v. me afvragen waar de kids zijn en wat ze doen ;)

Al met al hebben wij een hele leuke middag gehad en zullen we nog wel heel wat keertjes daar heen gaan. Het is een heerlijk landgoed om het wandelen met vermaak voor de kinderen en jezelf te combineren.

Geen opmerkingen: